האור שבקצה המנהרה

האור שבקצה המנהרה

רונן, סטודנט למשפטים בן24 , מגיע אליי לאימון אקדמי.

עושה מאמץ גדול להגיע להישגים.

"כשהייתי קטן, ההורים שלי לחצו עליי להשיג ציונים טובים,

כדי שאבטיח את העתיד שלי.

כבר מאז אני לחוץ, כל פעם שמתקרב מועד  בחינה

או הגשת עבודה, אני בחרדה,חי בעומס .

רק ברגע שהגעתי למטרה אני נמצא בסוג של אושר,

אבל זה זמני".
 

כיצד האימון האקדמי מאפשר לנו לזהות את מוקדי האור?

באימון האקדמי המתאמן מתחיל להכיר מחדש את האור הפנימי שלו.

מתחיל "להתיידד" עם הכוח שמניע אותו.

בהתחלה אפילו מתקשה לזהות אותו,עם הזמן האור גדל :

תחושת הערך הפנימי עולה,המוטיבאציה משתפרת.

זה מתבטא בתפקוד, בהתנהלות, בתקשורת עם הסובבים.

 

על אילו תחומים עובדים באימון האקדמי תפקודי?

  • העוצמות שבי-תכונות חיוביות, מה אני אוהב לעשות, במה אני טוב?

  • הערכים שלי-מה נותן לי משמעות?איזו דמות משמעותית עבורי?

  • זיהוי שדונים ואילופם- מקורות הפחד,חוסר ביטחון, מחשבות שליליות.

  • הצבת מטרות- ארוכות וקצרות טווח .

  • זיהוי שודדי זמן, ניהול זמן.

  • זימון חוויות חיוביות, עיסוקים מאתגרים.

 

"הפחד העמוק ביותר שלנו הוא לא שמא אנחנו חלשים מדי.

הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנחנו בעלי עוצמה שמעל לכל שיעור.

זה האור שבנו – לא האפלה בתוכנו ,שמפחידה אותנו יותר מכל.

אנחנו שואלים את עצמנו איזו זכות יש לי להיות


מבריק,  יפהפה, מוכשר ואהוב?

למען האמת – איזו זכות יש לך לא להיות?

אין  שום דבר נאור בלהצטמק כדי שאחרים לא ירגישו חסרי ביטחון .

ככל שניתן לברק שלנו להאיר – אנחנו מעניקים בלי מודע 

רשות לאחרים לעשות כמונו.

ככל שנשתחרר מהפחדים שלנו נוכחותנו  תשחרר אחרים מפחד".(נלסון מנדלה)

 

אם יש בך ניצוץ לעשות שינוי,להפוך את הפחד לדחף, אני כאן בשבילך.

 ניסים מתרחשים אם מבחינים בהם.

 חג של אורים שמח.